Miesiąc: Sierpień 2018

6 porad dla zdrowego starzenia się

6 porad dla zdrowego starzenia sięTo nowy rok, pełen możliwości, obietnic i nadziei. Chociaż nikt nie wie, co przyniesie rok 2015, jest jedna prawda, od której nie możemy uciec: wszyscy powyżej, niż były w zeszłym roku. Starzenie się-jest to naturalna część życia, i to do nas, aby go wykorzystać. Dla mnie to znaczy być aktywnym i czuć się lepiej. Niezależnie od wieku, można poczuć się lepiej, też! Oto sześć prostych sposobów, aby pozostać aktywnym i zdrowym w 2018 roku pod linkiem http://polskiezdrowie-pl.pl.

  1. Są inteligentne. Wiem, że nie zawsze łatwo jeść dobrze. Ale zdrowa dieta może zmniejszyć ryzyko wystąpienia u kobiet poważne problemy zdrowotne-choroby serca, raka i cukrzycy. Zacznij od małych zmian. Wybór o niskiej zawartości tłuszczu białka (chude mięso wołowe, drób, ryby) i pełnoziarniste zboża. (Nie wiesz, co zrobić z całych ziaren? To sprawdzić.) Zastąp słodkie napoje wodą i wybierz niskotłuszczowe i beztłuszczowe produkty mleczne. Pracuję również owoce i warzywa w każdym posiłku. Uzupełnij poranne płatki z owocami i dodaj warzywa w makarony i zapiekanki. Moja ostatnia rada-gotować w domu jak najwięcej. Dlaczego? To daje większą kontrolę nad tym, co jesz. Potrzebne są pomysły zdrowego recepty?
  1. Więcej się ruszać. Ćwiczenie jest jednym z wyjść Anti-starzenie się natury Mati najlepszych. Regularne ćwiczenia fizyczne nie tylko pomagają ci żyć dłużej, ale i pomóc ci lepiej spać, pozostać w zdrowym ciężarem i czuć się dobrze o sobie. Ponadto, może być bardzo zabawne. Ile ćwiczeń trzeba? Celuj w ciągu dwóch i pół godziny (około 30 minut dziennie) umiarkowanie intensywnej aktywności w tygodniu (np. szybki marsz) i dwa lub więcej dni treningu siłowego, który współpracuje ze wszystkimi głównymi grupami mięśni (np. przysiady i podnoszenie ciężarów). Czy to ogrodnictwo, joga lub piesza, szukaj imprez, które Ci się podobają, może złagodzić go przestrzegać. Potrzebujesz inspiracji? Spróbuj te proste ćwiczenia.
  2. 6 porad dla zdrowego starzenia sięRzuć tytoń. Rzucenie palenia-to najlepsze, co możesz zrobić dla swojego zdrowia i dla zdrowia ludzi wokół ciebie. Nie można zaprzeczyć, że ciężko odejść. Byli palacze mówią, że jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek robili, i wiele wrzucili kilka razy, zanim zostały one skuteczne. Ale zrobili to i ty też możesz. Wizyta women.smokefree.gov darmowe narzędzia i zasoby, aby pomóc lub ktoś, kogo kochasz rzucić palenie na zawsze. I nie zapomnij, aby skonsultować się ze swoim ubezpieczeniowym dostawcę usług internetowych, aby dowiedzieć się, jeśli — dzięki ustawie O dostępnej pomocy — plan oferuje bezpłatne usługi i leki, aby pomóc ci rzucić palenie.
  3. Uważaj na swoje zdrowie. Zaplanuj swoją wizytę do zdrowej kobiecie każdego roku. Nawet jeśli czujesz się dobrze, raz w miesiącu wizyta pozwala skontaktować się z lekarzem lub pielęgniarką. To jest twój czas, aby uzyskać ważne przesiewania i omówić swoje zdrowie przyzwyczajenia, rodzinną historię i plany na przyszłość dla zdrowia, takie jak pragnienie, aby zajść w ciążę lub potrzebujących skuteczne metody planowania rodziny. To również daje lekarzowi lub pielęgniarce możliwość zidentyfikować problemy na wczesnym etapie, kiedy ich najłatwiej leczyć. Najlepsza część? Ustawa O przystępnej opiece wymaga, aby większość prywatnych planów ubezpieczeniowych pokrywały wizytę do kobiety i badania profilaktyczne, bez żadnych dodatkowych kosztów dla ciebie.
  4. 6 porad dla zdrowego starzenia sięNie zapomnij swoje „mój czas”.”Życie staje się zajęty. I jeśli Jesteś podobny do mnie, za każdym razem, gdy coś вычеркиваете ze swojej listy rzeczy do zrobienia, można dodać jeszcze pięć rzeczy. Dodajmy się w nasze listy rzeczy do zrobienia. Daj sobie czas tylko dla ciebie każdego dnia — nawet jeśli jest to zaledwie kilka minut. Zrób to, co ci się podoba lub że czuje się spokojny i zadowalający. Być może jest to medytacja, poranny spacer lub filiżanka kawy i krzyżówka. (Podoba mi się robić na drutach.) Zrobić wszystko, co czuje się dobrze i pomaga złagodzić stres.
  5. Bądź mądrzejszy od słońca. Być bezpieczna na słońcu-to nie tylko letnie dni na plaży. Za każdym razem, kiedy jesteś na słońcu — nawet zimą jesteśmy narażeni na działanie promieniowania ultrafioletowego (UV). Zbyt dużo światła słonecznego może spowodować raka skóry, иммунному tłumienia i starszym. Ale są kroki, które można podjąć, aby chronić siebie, na przykład, nosić odzież ochronną, taką jak koszula z długimi rękawami i kapelusze, a także ochrony przeciwsłonecznej codziennie. Dzienny krem lub bazę, może już krem, ale będziesz chcieć używać produkty z SPF 30 lub wyższy. Również upewnij się, że oferuje szerokie spektrum ochrony przed promieniowaniem UVA i UVB. I pamiętaj te okulary chronią oczy przed uszkodzeniem słońcem. Dodatkowe porady, sprawdź te słoneczne środki bezpieczeństwa dla ciebie i całej rodziny.

Zróbmy większą część lat do przodu! Małe zmiany mogą robić dużej różnicie w ogólny stan zdrowia, więc zrób jeden krok do zdrowszego dziś.

Read More