Rosyjski reggae-nie jest żart

Rosyjski reggae-nie jest żartKrajowy różnorodność jamajskich dźwięków nienawiści w rzeczywistości może generować wysokiej jakości muzyki, utorować drogę do kariery osobowości (tylko mówić Грубсона, sau lub)) i nawet się eksportem wartości towaru. Szczególnie teraz, w środku sezonu świątecznego warto zobaczyć na rodzimą scenę.

Skąd wziął się ten haight?

Kiedy Darek „Малео” powiedział o chęci grać koncert Aleppo mieszkańców, to spowodowało powódź w ogóle jest bardzo krytyczny. Sugerowano, że syryjczycy ucierpiały na tyle, aby jeszcze bardziej dręczyć polskich reggae. On tylko potwierdził tendencję, która panowała w internecie przez długi czas. Krajowa odmiana jamajskich rytmów-jeden z ulubionych przedmiotów ridiculizării.Se mówią, że polacy nie potrafią grać, bo Jamajka, dlatego ich reggae śpiewają i wprowadzać w błąd. To chyba główna oś krytyki, mówi Sławek, skorumpowany autor i prokurator, ” dla mnie te zarzuty są absurdalne, bo ich dźwięk jest bardziej liczy się w następujący sposób безотражательного. Reggae z Nowej Zelandii zdobył popularność w imieniu artystów takich jak Salmonella Dub lub Fat Freddy ‚s Drop, dźwięk jest bardzo specyficzny, a nie jamajsku”.

Liderul, lider tabu, jeden z najbardziej popularnych krajowych grupuri grup, 

uważa, że żarty mogą pochodzić od samych fanów gatunku, przekonany w oryginalnym Karaibskiej wyższości nad versiune wersji: „na scenie, nie brakuje ludzi, twierdząc, że Poli nie będzie grać tak samo czarny jamajka, a następnie szereg nienawiści zajmuje miejsce. Kiedy ogłasza się linia dużych festiwali, za każdym razem, gdy ktoś narzeka, że zamiast tabu lub Reg reggae rockers muszą mówić o spalaniu włócznie lub innego stromym artysty z jamajka przeszła”.

Niemniej jednak, to właśnie festiwale są jednym z dowodów na to, że dobra narodowa forma reggae. Tylko w tym miesiącu w Ostr odbędzie się nowa edycja festiwalu Ostroda reggae i księgarniach. Dla nich, Forte koncertowy kalendarz: love sound Fest we Wrocławiu, Winterreggae w Gliwicach, w Afryka reggae festiwal (była głodna Afryka) w Toruniu, jeśli odzyskiwanie kapitału Róbrege, a największy z tych wydarzeń nawet przyciąga dziesięciotysięczne tłumu. Również nie brakuje reggae w programie przystanku Woodstock lub w Loc locations.Liderul, lider tabu, jeden z najbardziej popularnych krajowych grupuri grup,  BA, tacy artyści, jak taboo lub Damian Dam, mieli okazję porozmawiać o mistrzostwach świata w skokach narciarskich w Zakopanem, grając z tłumem ludzi, którzy marzą tylko o największych gwiazdach muzyki pop.Nieskończona duchowa rewolucja

Oczywiście, w reputacji festiwali i popularności reggae sam pracował przez wiele lat. Polska „kierowa muzyka” wreszcie początku tradycję ponad 30 lat temu. Z Aveți masz doświadczenie nowatorskich bandytów kryzysu, takich jak edukacja, takie jak Izrael, porady lub rap, są filarami podłogi, powstały w pierwszym semestrze 80-tych. Muzyka ewoluowała wraz z punk-rockiem, pozytywnie przedstawia przeciwieństwie do buntu-rewolucji, tak, duchowej, a nie politycznej. Dzisiaj jednak miał czas zmienić prawie wszystko.

„Teraz reggae-jeszcze jedna piosenka” – przyznaje dziennikarz i dj Mirek” Mężczyzn ” Дятловски, współautor pierwszej polskiej dźwiękowy system rozwoju,są wiodącymi grupami 1980 roku. nie istnieją lub nie wykazują większą aktywność. Izrael rzadko ujawnia, Дааб nie nagrał żadnej nowej muzyki, odkąd mu prawie trzydzieści, napiwki po raz dziesiąty zmieniły jego utwór… W tym samym czasie rzeczywistość zmieniła się, zrezygnowała z фанзины, zmieniła sposób prezentacji muzyki. W tym samym czasie, ale pojawiło się wiele znanych artystów, zwiększył się poziom produkcji, ale sama scena wciąż jest interesująca i twórcza.

Po pierwsze, do dnia dzisiejszego reggae într w szeregu odmian. 

Po pierwsze, do dnia dzisiejszego reggae într w szeregu odmian. Ponieważ czasy klasycznych korzeni brzmiały dominacja i stylistyczne związki z dźwiękiem na scenie pojawiły się, na przykład, dancehall, od małżeństwa do hip-hopu i elektroniki, lub tendencja pop hitów. Wysoko zachowana system audio, najwyższy poziom osiąga dubowe Produkcje, i jej zwolenników, jest także retrospektywną wzrost głosów, SKA, rocksteady i komunikacja z jazzem.The way out of the underworld

W tym kontekście sprawa Месаджа ciekawe. Manuel di Diaz, bo faktycznie nazwa wokalista, pół polak, pół Pol, i w swojej młodości, nie słyszałem polskich reggae. Jak przyznaje sam, ” on nie siedzi na jakimś samolocie. „Wychowałem się z muzyki latynoskiej, przynajmniej w salsie muzyki, w której różne bawić się z rytmem i śpiewem, mówi, że w Polsce, reggae zawsze Slavă słowiańskiej kultury, miał swoje specjalne, inny ton Anglii lub Francji, gdzie mieszkańcy grali tę piosenkę, wraz z imigrantami z krajów, gdzie z Karaibów dźwięki wspólne. Nie mniej jednak, ja przez długi czas dominował nad post-punk-kulturowe brak kulturowego aspektu związanego z ruchem Rasta.”